Routine - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Knijn - WaarBenJij.nu Routine - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Knijn - WaarBenJij.nu

Routine

Door: Sanne Knijn

Blijf op de hoogte en volg Sanne

21 Maart 2012 | Nederland, Amsterdam

Bon tardi lieve mensen!

Het is al weer even terug dus ik dacht laat ik maar weer van me horen!

Na anderhalve maand wennen aan het leven hier begint alles nu toch een beetje routine te worden.
Doordeweeks naar mn stage en in het weekend feesten en het daarbij behorende chillen.
Ik moet zeggen dat chillen op strandjes de afgelopen weken niet echt meer van toepassing was, want natuurlijk als we vrij zijn is het slecht weer... Jammer want het kleurtje wat ik toch al een beetje opgedaan had houd het zo niet lang vol!

Na mijn laatste verslag heb ik weer een aantal leuke feestjes mee mogen maken!
De eerste was goud en fout. Ons huis deed zijn best om fout voor de dag te komen dus voor dat we heen gingen was de dikke pret al begonnen. Haren werden raar gedaan, tattoo en buikspieren en andere versiersels werden getekend en de nagels kregen een rare kleur. Eenmaal daar bleken meer mensen hun best gedaan te hebben en werd het een zeer geslaagd feestje, lekker gek!
Ook werd hier de eerste Full Moon party gehouden. De stage van Rowena had de flyers ontworpen, dus hadden Rowena en ik de mazzel dat we op de gastenlijst stonden en konden we zo de enorme rij die voor de ingang stond ontwijken en hoefden we ook nog eens geen 10 nafl te betalen! (Ik ben en blijf een gierige Nederlander). Het was een mooi feestje alleen liep de organisatie nog wel stroef. Bij de bar stond te weinig personeel, dus het duurde een half uur voordat je wat kreeg en de dj wist ook niet helemaal wat hij aan het doen was denk ik. 1 oldskool rapnummer tussendoor is wel grappig, maar er gelijk een stuk of 5 achter elkaar gooien brengt de stemming wel een beetje omlaag.
Maar toen ik de invalide wc bezocht werd al duidelijk dat dit geen dure avond zou gaan worden. Er stonden namelijk dozen met Amstel Bright opgeslagen en de wc dame had door de drukte niet in de gaten dat iedereen een aantal flesjes meenam. Dus waren we de hele avond van gratis drank voorzien! Nog een gierige actie :P
Ook in Bermuda geven ze leuke feestjes, zo zijn we afgelopen vrijdag met het huis los gegaan. Zaterdag zou kwam Lucien Foort in Bermuda, maar door de heftige vrijdag ging er bijna niemand mee dus de de gezelligheid van vrijdag was minder, maar Lucien draaide op en top zodat wij nog wel de nodige dansjes konden doen!
Natuurlijk hebben we naast de feestjes nog de nodige uitgaan plekken zoals de Tijd en Wet 'n Wild waar het ook heel gezellig is.

Naast de feestjes heb ik natuurlijk ook nog andere gedaan.
We hebben Jan Thiel bezocht waar we even bij ons huisgenootje Aurelia op bezoek gingen, bij Zest. Leker gechilled, maar door het slechte weer hadden we het gouw alweer gezien.
Ook ben ik met meiden van mn stage naar Campo geweest. Een soort hoeren dorp. Ik had verwacht dat het wel een soort krottenwijk zou zijn, maar alles behalve dat. Het leek wel een resort. Vrouwen mogen niet naar binnen, behalve op dinsdag, dan is er ladiesnight. Dus in plaats van een show met vrouwelijke strippers waren er nu ook mannelijke strippers. De details zal ik jullie besparen, maar ik moet er wel bij zeggen dat het leuk was om 1 keer mee te mogen maken, maar nooit meer!
Ook ben ik luxe uit eten geweest bij Nemo. Dit is de stage- en werkplek van Bram en Floris, 2 huisgenoten. Bram en Yordi hadden gevraagd of Rowena en ik mee wilden om de culinaire hoogstandjes van Floris te mogen proeven.
Ik moet zeggen, het was heerlijk. Omdat we de dagmenu probeerden had ik dingen gegeten die ik normaal niet zou nemen, maar Floris had ze heerlijk klaargemaakt en ik heb er van zitten smullen! Mjam mjam mjam.

Ik mag ook met trots vertellen dat ik mijn duikbrevet afgelopen zondag heb behaald! Ik mag nu officieel zelfstandig, wel met een buddy maar dat moet altijd, tot 18m diep duiken!
De laatste duik die we met de lessen deden was bij Porto Marie. Een mooie duikstek met 2 riffen. We hebben daar Murena's gezien, een mega grote Grouper, een zeepaardje en nog veel meer.

Zo dan ben ik nu aan het einde van mijn verhaaltje voor deze keer. De foto's plaats ik voor zover dat kan bij mijn reisverslag, maar als daar de ruimte op is zal ik verder gaan op Facebook!

Ayo!

Kuss Sanne

  • 21 Maart 2012 - 19:56

    Aurelia:

    En dan kun je nu mooi mee het terras op!

  • 21 Maart 2012 - 20:01

    Sanne Knijn:

    Haha eerst foto's uploaden!

  • 21 Maart 2012 - 21:09

    Marleen:

    Hi nicht,

    Leuk om weer wat van je avonturen te lezen. Zo te horen is het een en al feest! Enjoy!

    Liefs Marleen en een kusje van Nando

  • 22 Maart 2012 - 09:09

    Puck:

    Bon tardi lieve Sanne,
    Hahah ik moest echt lachen om je verhaal! Je maak echt super leuke dingen mee, hoop wel op beter weer voor je. Je komt niet eerder thuis dan dat je helemaal bruin bent hoor ;) Hier is het ook goed vertoeven, lekker zonnetje! :) Fijn weekend alvast en zullen we binnekort weer ff skypen? :)

    Dikke kusxx!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2012

Last Call

21 Juni 2012

Dushi Korsou

10 Mei 2012

Heel veel ups, maar ook downs...

08 April 2012

Gezelligheid!

21 Maart 2012

Routine
Sanne

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 19067

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Stage Curacao

Landen bezocht: