Gezelligheid! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Knijn - WaarBenJij.nu Gezelligheid! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Knijn - WaarBenJij.nu

Gezelligheid!

Door: Sanne Knijn

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 April 2012 | Nederland, Amsterdam

Bon Dia dushi's!

Het wordt weer eens tijd voor een reisverslag! Ik zit hier nu iets langer dan twee maanden alweer en heb een hoop mee mogen maken en ik heb het nog steeds enorm naar mn zin! Gelukkig maar :P

Ik merk dat het hier steeds warmer wordt, het regen seizoen is afgelopen en dat betekend dat te temperaturen gaan oplopen en de regenbuien minder worden.

Ik heb weer veel gezellige dingen gedaan. Een beachparty op een enorm afgelegen strandje. We moesten off road rijden met onze Loeshi, wat enorm lachwekkend was. Na eenmaal de auto geparkeerd te hebben zagen we dat ze een flinke generator hadden meegenomen om de dj tafel van stroom te voorzien. Ook stond er een bbq waar we ons meegebrachte vlees op konden braden.
Erg nijs om zo de zonsondergang mee te mogen maken!
We gingen op tijd naar huis want Billy the Klit stond bij Bermuda in de planning. Eerst thuis nog een gezellig drankje doen en daarna met zn allen richting the party.
We hebben flink gebounced en gedronken en het was ook een zeer geslaagd avondje!
Zondag lekker uitbrakken op het strand Pirate Bay. Dit was voorheen het bekende strand Hoekse Hut. Alleen door de naamsverandering en door een tijdelijke sluiting voor de verbouwing dacht iedereen dat het strand gesloten was en is het nu veranderd in een rustig chill strandje, wat ik helemaal niet erg vind:P
Woensdag was mijn huisgenootje Maaike jarig en Amanda had voor haar een verassing geregeld, namelijk de lokobus! We werden thuis opgehaald terwijl Maaike met haar vrienden uit eten was. De lokobus reed daar heen om haar en haar vrienden te verassen. Een leuk idee, maar helaas was iemand die het per ongeluk al verklapt had. Maar dat maakte er niet een minder feestje om! Al bouncend werden we door Punda en Otrobanda gereden en iedereen had de nodige borrels op om er een flink feest van te maken! Een enorm geslaagd verjaardagsfeestje dus.
Zaterdag de 31e moest ik zomaar werken. Voor mn stage moesten we op een bazaar staan om de clubcard van de Kinderkrant te promoten en verkopen aan mensen. Ik vind het altijd verschrikkelijk om mensen op straat iets te verkopen, of dat ze iets aan mij proberen te verkopen, maar daar heb ik me maar even overheen gezet en toch een aantal clubcards verkocht. Weer een leermoment in the pocket!
's Avonds was het laatste feestje bij Mambo (mambo gaat namelijk een aantal maanden dicht voor een flinke verbouwing) namelijk Goud en Fout! De sfeer zat er thuis nog niet helemaal in, maar eenmaal onderweg begon de stemming er aardig in te komen door in de auto schaamteloos mee te blèren met de muziek. Eenmaal daar hield de gekheid niet op en hebben we er een enorm feestje van gemaakt! Toen het af was wilden we nog niet naar bed en hebben we een nachtelijk duik gemaakt bij Boca Simon, hilarisch!
Dinsdag was er een bbq met het huis georganiseerd op Boca Simon. Met lekker gemarineerd fles door onze koks Daan en Floris was het heerlijk smikkelen. Peter was vastbesloten om nog een kampvuur te maken en na een aantal pogingen bleef deze dan ook branden. Een lekker chill avondje gehad bij het kampvuur dus!
Afgelopen vrijdag was het goede vrijdag en hadden we besloten om te gaan duiken! Mijn eerste duik zonder instructeur of gids! Owh jeah! Bart en Kristiaan duiken hier voor hun stage dus hun wisten we wat een mooie plek was. We gingen naar Porto Marie want daar hadden ze tijdens een van hun duiken een heel mooi stuk rif gezien. Samen met Wouter, Rowena's vader en Tim gingen we daar 2 duiken maken. Erg spannend, maar het was mooi! Veel lionfish gezien, een grote lobster, een krab, een kleine murana en een heleboel andere vissoorten!
Na thuiskomst heb ik nog even een tukkie gedaan om me daarna voor te bereidden op de tweede editie van de Full Moon party. Nu met een dresscode, namelijk white. Ook wist Rowena te regelen dat we weer op de gastenlijst stonden en nu waren we nog vip ook! Dus we konden weer de wachtrij ontwijken, die deze keer minder lang was want ze hebben volgens mij wel geleerd van de vorige keer. En we mochten in de vip area. Wat niet heel interessant was, want het echte feestje ging natuurlijk op de 'dansvloer' helemaal los, maar het hield meer in dat we daar zonder te wachten aan de bar drinken konden halen! Het werd een beter feestje dan de vorige Full mono, het jammere was dat de speakers het begaven tegen het einde, maar het was dan ook wel tijd om naar huis te gaan.

Ik heb jullie nou weer helemaal bijgepraat van mijn avonturen. Vandaag staat Playa Forti op de planning, een strandje helemaal bij Westpunt waar we van een hoge rots af het water in kunnen springen, volgens mij wel 12m hoog. En morgen ochtend heb ik een Paasontbijt geregeld met het huis, gezellig! Maar over beidden uiteraard meer in mijn volgende reisverslag!

Dikke kuss Sanne!

  • 08 April 2012 - 13:35

    Evi:

    Wauw super san. Je hebt het enorm naar je zin zo te lezen haha!!

    En lekker dat het regenseizoen over is haha! Hier zit het weer niet echt mee!

    Fijn weekend :)

    xxx

  • 09 April 2012 - 09:06

    Willy Pietersen:

    Het leven is daar een groot feest. Leuk verhaal weer en zomaar werken op zaterdag het moet niet gekker worden haha!!
    Fijn dat je er zo van geniet!! Doe voorzichtig als je van die hoge rots afspringt of ben je er al afgesprongen!!

  • 16 April 2012 - 16:09

    Corina:

    Hey Sanne,
    Hartelijk gefeliciteerd met Rob zijn 25ste verjaardag, jammer dat je er niet bij kan zijn, maar over 96 dagen kunnen jullie het samen vieren.
    Qua weer hoef je hier niet te wezen hoor, koud en natte sneeuw vandaag, de kachel brandt nog volop.
    Geniet lekker van de warmte daar.

    Groetjes Corina xx

  • 17 April 2012 - 12:26

    Sanne Knijn:

    Danki Corina!
    Maar Rob is 24 geworden hoor! ;)
    Maar het zijn gelukkig nog maar 71 dagen want hij kom 27 juni hierheen! :D
    Ik geniet zeker van de warmte en ik hoop dat het in NL ook warm is als ik terug kom!

    Kuss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2012

Last Call

21 Juni 2012

Dushi Korsou

10 Mei 2012

Heel veel ups, maar ook downs...

08 April 2012

Gezelligheid!

21 Maart 2012

Routine
Sanne

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 306
Totaal aantal bezoekers 19064

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Stage Curacao

Landen bezocht: