Aankomst Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Knijn - WaarBenJij.nu Aankomst Curacao - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Sanne Knijn - WaarBenJij.nu

Aankomst Curacao

Door: Sanne Knijn

Blijf op de hoogte en volg Sanne

08 Februari 2012 | Nederland, Amsterdam

Hallo lieve mensen!

Bij deze mijn eerste reisverslag!
Na een goede vlucht, met een beetje vertraging, films, series en lekker eten en drinken kwamen Rowena en ik eindelijk aan op Curacao, half 12 's nachts nederlandse tijd, half 7 Curaçaose tijd. 10 uur lang zijn we met de zon mee gevlogen en nou zagen we de zon eindelijk onder gaan.
Het grote temperatuurverschil was gelijk te voelen toen we het vliegtuig uit stapten.
We werden opgewacht door onze huisbaas Joop en zn vriendin.
Bij aankomst vielen we gelijk met onze neus in de boter, er was een barbecue omdat er iemand jarig was en het was karaoke avond, een gezellig onthaal dus! Zingen zat er voor ons (helaas :P) niet in, want na de kennismaking moesten de koffers uitgepakt worden en konden we eindelijk slapen.
Na een klamme nacht werd ik wakker gefuut-fiewt door een van de papegaaien. Dat zijn niet de enige huisdieren hier, er zijn hier ook nog katten en een lieve waakhond.
We hadden besloten van onze dag te genieten en na wat boodschappen zijn we richting Cabana en Mambo beach gelopen. 2km was te doen dacht ik, maar we zijn evengoed 20 tot 30 min onderweg geweest, en met 26 graden is dat toch net ff te zwaar, maar wat is het strand toch mooi! Met het witte zand en het turquoise water kreeg ik het gevoel dat ik in een paradijsje beland was.
Nadat ik van verkoelende water en het warme zonnetje genoten had, besloten we terug te gaan. We wilde onze eerste echte avond uit eten en dit wilde we doen, na aanraden van onze huisgenoten, doen bij het Plein Café Wilhelmina. Het was het beste dat we met een busje die kant in gingen. Deze rijden vaak bij ons voorlangs, toch wel een stuk of 8 in een half uur, maar net toen we deze nodig hadden kwam er geen een. Heerlijk dat onvoorspelbare ov hier! Gelukkig hadden we lieve huisgenoten die ons die kant in wilden brengen. Na lekker gegeten te hebben wilden we weer een poging doen om een busje te pakken, alleen konden we geen bushalte meer vinden. Toen we het gingen vragen bleek dat er na half 10 geen busjes meer rijden, dus stonden we weer!
We waren gelukkig in de buurt van het cafe waar Willemijn, een huisgenootje werkt, dus gingen we daar even langs. Ze gaf ons net nummer van Amanda, een ander huisgenootje, en deze kwam ons gelukkig ook ophalen! Wij blij!

Zo dit was mijn eerst verslag! Ik zal in mijn komende verslagen wel steeds minder uitgebreid worden, aangezien ik vanaf maandag elke week moet stagelopen. Ook al lijkt dit gewoon een vakantie en besef ik nog steeds niet dat ik voor een half jaar weg ben! Maar dat komt nog wel!

Tot later!

Kuss Sanne

  • 08 Februari 2012 - 06:06

    Riël:

    Wat goed om te lezen dat je een goede vlucht heb gehad. Geniet maar lekker! Liefs

  • 08 Februari 2012 - 07:53

    Nick:

    Heey sanne,

    Het is goed te horen dat alles is goed verlopen.... Geniet er nog van en ik lees je verhalen snel weer:)

  • 08 Februari 2012 - 08:19

    Jolijt:

    He Lieverd! Fijn dat het goed met je gaat en heerlijk he die stranden, word je zo vrolijk van haha! Nou ik zie je anderen berichtje wel weer verschijnen .. ENJOY! x

  • 08 Februari 2012 - 08:27

    Laurann:

    Hey mop!

    Klinkt goed allemaal, lekker genieten!

    Kusjes

  • 08 Februari 2012 - 10:01

    Marleen:

    Hoi nicht!

    Super om te lezen! En die zon... oh wat heerlijk! Enjoy!

    Liefs Marleen en een kusje van Nando

  • 08 Februari 2012 - 10:52

    Kirsten:

    Klinkt allemaal erg goed San en vooral heel herkenbaar haha! Veel plezier en succes met je stage! Dikke kus

  • 08 Februari 2012 - 11:04

    Mandy:

    heey Sanne!

    Klinkt leuk allemaal! Aardige mensen enzo! Geniet maar lekker! Hier vriest het weer lekker door!

    Xxxx

  • 08 Februari 2012 - 12:29

    Puck:

    Whaaaa San, je eerste verslag! :) Zat al aan je te denken aangezien ik nog geen teken van leven gehoord had maar hier is ie dan. Die foto's op FB zijn vet, lekker zonnig! Bijna niet voor te stellen dat jij daar zit en wij hier. Ik heb ook gehoord dat overdag de bussen goedkoop zijn en 's avonds een stuk duurder omdat die chaffeurs dan voor zichzelf rijden, lekker dom! Meid, tot snel en geniet nog lekker van je vrije dagen :)

    Dikke kusxx

  • 09 Februari 2012 - 16:29

    Annette:

    Hallo Sanne ik wens je een fijne en leerzame tijd toe op curçao en geniet er lekker van. We blijven je volgen door het lezen van je reisverslagjes.
    Groetjes Jos, Annette, Melanie, Jeffrey & Maaike

  • 09 Februari 2012 - 17:43

    Willy:

    hoi Sanne

    leuk reisverslag en geniet van je tijd daar
    groetjes uit andijk

  • 11 Februari 2012 - 15:06

    Ellen Hoogmoed:

    Dat ziet er lekker zonnig uit Sanne. Veel plezier he en succes met je stage.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Nederland, Amsterdam

Stage Curacao

Recente Reisverslagen:

19 Juli 2012

Last Call

21 Juni 2012

Dushi Korsou

10 Mei 2012

Heel veel ups, maar ook downs...

08 April 2012

Gezelligheid!

21 Maart 2012

Routine
Sanne

Actief sinds 05 Feb. 2012
Verslag gelezen: 470
Totaal aantal bezoekers 19063

Voorgaande reizen:

06 Februari 2012 - 21 Juli 2012

Stage Curacao

Landen bezocht: